sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Repovedellä


Edelliset kalliokuvat oli siis Hollolan läheltä, Tampere-Lahti valtatien laidasta, paikasta nimeltä Kirkkokallio. Minulla ensimmäinen kerta, kun näin livenä jonkun kiipeävän köyden avulla kalliota ylös.

Olimme siis matkalla Mäntyharjulle, jos yövyimme ja sieltä sitten teimme lauantaina patikkaretken Repoveden kansallispuistossa. Maasto oli todella rankkaa. Tai sitten olen todella huonokuntoinen. Olen vieläkin aivan poikki. Laitan kuvia jahka ehdin käydä niitä läpi.

2 kommenttia:

  1. Voihan nenä! Olisi minun pitänyt tuo paikka tietää!!! Olen ajanut Tampere-Lahti väliä tuhansia kertoja;)
    Tietyt asiat sen matkan varrella osaa ulkoa, mutta tuota en muistanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kallio on kyllä puiden takana, vaikka on ihan tien laidassa. Haimme sieltä geokätkön, mutta ensin ajoimme paikan ohitse. Sitten kiipesimme kallion laelle, mistä on hienot näkymät. Sitten takaisin alas ja mikä ilo, että paikalla oli kalliokiipeilijöitä. Joten saimme seurata ilmaiseksi hurjaa menoa. Kallio on tosi mahtava seinä. Kuva ei anna ollenkaan oikeutta sille.

      Poista