tiistai 8. tammikuuta 2013

Jatkuu


Olen tässä olen motivaation puutteessa tämän blogin suhteen, varsinkin kun kamerani alkoi temppuilla, eikä minulla ole esittää mitään uusia kuvia. Tosin eivät ilmatkaan ole innostaneet valokuvailemaan.

Nyt kuitenkin huomasin saaneeni uuden lukijan ulkomailta. Ehkä jatkan sitten tätä. Mieleen nousi kysymys, miksi joku ulkomaalainen haluaisi seurata blogiani. No varmasti kuvien takia. Eli siis yritän jatkaa kertomalla lähinnä luontoretkistäni. Tässä uuden vuoden päätökseni.

4 kommenttia:

  1. Ehdottomasti hyvä päätös, että jatkat! Olen nauttinut kauniista kuvistasi ja mukavista kertomuksista ja retkistä;)
    Kiitos niistä, jatkoa odotellessa...

    VastaaPoista
  2. Hyvä!
    Mä ihmettelen kans, et ketkä mun plokii ulkomail asti viittii lukee, kaikil mantereilla.

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen ihmetellyt, että Ukrainassa ja Meksikossakin luetaan mun blogia, Venäjällä myös runsaasti. No kai siellä suomalaisia asuu.

    VastaaPoista
  4. Suomalaisia on tosiaan nykyään joka maailman kolkalla. Itsekin kyllä joskus katselen ulkomaisia pääasiassa valokuvablogeja. Olen yrittänyt etsiä jotain toista vanhaa mummoa, joka harrastaisi geokätköilyä ja pitäisi siitä blogia, mutta enpä ole löytänyt. :(

    VastaaPoista